Direct naar de contentDirect naar de footer

Hotel is open

Wij zijn heel blij dat we steeds meer gasten mogen verwelkomen. Zoals u wellicht weet is ons hotel nooit dicht gegaan voor overnachtingen. Hotel gasten zijn van harte welkom om in ons restaurant te ontbijten of te dineren. Vanaf 1-6 zijn al onze gasten weer welkom in de brasserie en op het terras. Daarvoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast, hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel Op deze pagina leest u er alles over.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Op meerdere plekken in het hotel wordt gebruik gemaakt van 1,5 meter afstand stickers. Ook wordt de looproute aangegeven om zo zoveel mogelijk spreiding tussen u en onze andere gasten te houden.

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen en werken uit hygiënisch oogpunt zo veel mogelijk met handschoentjes aan.

Eten & drinken

Ontbijt en diner in het restaurant
Op dit moment kunnen alleen gasten van het hotel ontbijten en dineren in ons restaurant, vanaf 1-6 verwelkomen wij alle gasten weer. Om alles soepel en veilig te laten verlopen hebben wij een aantal richtlijnen opgesteld:

  • Een reservering voor ons restaurant, de bar en het terras is verplicht;
  • Bij aanvang stellen wij u een aantal gezondheidsvragen;
  • Als laatste vragen wij u om (verplicht) uw handen te wassen en veelvuldig gebruik te maken van de desinfectie zuilen in het hotel.

Om direct contact te vermijden, hebben wij de menukaarten gedigitaliseerd. Middels een QR-code kunt u deze op uw mobiele telefoon bekijken, wij vragen onze gasten om hier zo veel mogelijk gebruik van te maken. Wilt u toch liever een 'papieren' menukaart? Dan regelen wij dat natuurlijk ook voor u.

Room service
Voor gasten die liever op hun kamer ontbijten of dineren hebben wij een lekkere roomservice kaart samengesteld. Wij brengen de maaltijden tot aan de deur van de hotelkamers. U kunt de roomservice zelf via 'Anna- Bel' bestellen, op uw kamer vindt u daar verdere instructies voor. Vanaf 1-6 geldt er een roomservice toeslag van €10,-.

Brunch, lunch en Live Cooking
Helaas kunnen wij op dit moment geen lunch, brunch of Live Cooking aanbieden.

Terras en bar
Vanaf vrijdag 29-5 is onze hotelbar én ons terras weer geopend voor hotelgasten. Vanaf 1 juni verwelkomen wij ook graag onze gasten weer die niet bij ons in het hotel verblijven.

Bekijk onze menukaarten

Fitness & Wellness

Helaas zijn onze fitness- en wellnessruimtes gesloten.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het restaurant eten?
Ja! Als hotelgast bent u op dit moment van harte welkom om te genieten van uw ontbijt of diner in ons restaurant. Bij het boeken van uw hotelarrangement kunt u direct uw tafel reserveren. Vanaf 1-6 zijn ook de gasten die niet bij ons in het hotel verblijven weer van harte welkom.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij desinfectie zuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt desinfecteren.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt direct boeken en ook weer gebruik maken van een aantal heerlijk arrangementen.

Kan ik weer komen lunchen of brunchen?
Lunchen is op dit moment alleen mogelijk voor hotelgasten, vanaf 1 juni mogen wij ook onze gasten weer verwelkomen die niet bij ons in het hotel verblijven. Brunches serveren wij op dit moment helemaal niet.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie even als een lunchpakket. Elk hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers