Direct naar de contentDirect naar de footer
Kamermap

Kamermap

Mocht er iets niet duidelijk zijn, dan kunt u contact opnemen met de receptie. Bel 9 op de telefoon in uw kamer/suite.

  • Aansprakelijkheid

    Het hotel kan niet aansprakelijk gesteld worden voor zoekgeraakte artikelen uit de hotelkamer, vergaderzaal of openbare ruimtes (hieronder vallen ook de garderobe en de kluisjes).

  • Adapters

    Op uw kamer bevindt zich een elektriciteitsvoorziening van 220V. Heeft u een wereldstekker nodig? Deze zijn te koop à €9,95 bij de receptie.

  • AED/EHBO

    Bij de receptie zijn een EHBO en AED koffer aanwezig.

  • Apotheek/arts

    De apotheek/arts/dokterswacht bevindt zich bij het Antonius Ziekenhuis te Sneek.
    Dokterswacht Friesland werkt alleen op afspraak. De receptie helpt en informeert u graag aan de balie. (Dokterswacht: 0900-112 7 112).

  • Babybed

    Het is mogelijk om een babybed (0-3 jaar) te reserveren. Voor het plaatsen van een babybed op de kamer, vragen wij een toeslag. Voor meer informatie, neem contact op met de receptie.

  • Badjas

    Wilt u meer luxe tijdens uw verblijf? Dan kunt u bij ons heerlijke zachte badjas huren. Voor meer informatie, kunt u contact opnemen met onze receptie.

  • Bagageruimte

    Het is mogelijk gebruik te maken van de bagageruimte bij de receptie. Van der Valk Hotel Sneek is niet aansprakelijk voor verlies en/of beschadiging van uw eigendommen.

  • Beddengoed

    Het bed, de kussens en het bedlinnen op uw kamer zijn verkrijgbaar via www.valkathome.nl. Het Van der Valk hoofdkussen (60 x 90) kunt u op basis van beschikbaarheid bij de receptie kopen.

  • Bedlinnen/handdoeken

    Wanneer u extra bedlinnen, dekens, kussens of handdoeken wenst, kunt u hiervoor terecht bij de receptie. De handdoeken worden vervangen als deze op de grond van de badkamer liggen. Wanneer u deze over de badrand of aan het haakje plaatst, gaan wij er van uit dat u ze opnieuw wenst te gebruiken. Verblijft u een langere periode in ons hotel, dan zullen wij elke drie dagen uw bedlinnen verschonen.

  • Berichten

    Indien er berichten voor u zijn, zullen wij u hier telefonisch of schriftelijk van op de hoogte stellen. Voor gastenberichten, lever deze in bij de receptie of bel ons op 9 en wij zorgen voor de juiste overdracht aan de gast.

  • Betaalwijze

    Wij accepteren de volgende betaalmogelijkheden:
    - Pin/Maestro
    - Credit card
    - Contant
    - Van der Valk Giftcard
    - Dinerbon.nl Giftcard

    Bij het reserveren van een kamer houden wij dezetot 18:00 uur voor u vast. U heeft twee opties om de reservering te bevestigen: u kunt de reservering vooraf betalen via de betaallink die enkele dagen voor de reservering wordt verstuurd, of u kunt een creditcard autorisatie maken om er zeker van te zijn dat de kamer gegarandeerd wordt voor uw verblijf.

    Mocht u een arrangement willen boeken, dan gelden de voorwaarden vanFLEX24. Dit betekent dat u uw arrangement 24 uur van tevoren moet aanbetalen en dat annuleringen alleen mogelijk zijn tot 24 uur voor aanvang, in tegenstelling tot de vorige mogelijkheid tot 18:00 uur op de dag zelf.

  • Bezoek

    Indien u bezoek wenst te ontvangen, dient deze zich te melden bij de receptie ter registratie, in verband met de brandveiligheid. Het is niet toegestaan om na 22:00 uur nog bezoek op de kamer te ontvangen. Voor alle kamers en suites is een maximum aantal gasten toegestaan.

  • Brandveiligheid

    Het gehele gebouw is voorzien van rookmelders. Indien u ergens brand waarneemt, volg dan de volgende stappen:
    1 Meldt de brand.
    - Sla de handmelder in en bel 9 (via uw kamertelefoon).
    - Vertelt u ons: Wie u bent, wat er brandt, waar het
    brandt en of er mensen in gevaar zijn.
    2 Waarschuw personen in de omgeving.
    3 Blus indien mogelijk (volg de instructies op de
    blusser) Let op, uw eigen veiligheid gaat voor!
    4 Sluit deuren en ramen.
    5 Gebruik geen lift maar de trap.
    6 Controleer of iedereen in veiligheid is.
    7 Meldt u bij de receptie.

  • Brunch

    Iedere zondag presenteren wij een uitgebreide zondagsbrunch. Vanaf 12.00 uur ontvangen wij u met een glaasje bubbels. Ons buffet is geopend tot 14.30 uur (met uitzonderingen op feestdagen). Reserveren is mogelijk via de receptie, 0515 -48 18 18, sneek@valk.nl of www.hotelsneek.nl.

  • Extra bed

    Het plaatsen van een extra bed is, tegen een vergoeding, mogelijk op basis van beschikbaarheid en het kamertype.

  • Fietsenstalling

    Hotel Sneek beschikt over een overdekte en afgesloten fietsenstalling. Deze bevindt zich aan het einde van het parkeerterrein. Deze kan geopend worden met de kamersleutel.

  • Fietsverhuur

    Het huren van fietsen is mogelijk. Via een onlinereservering ontvangt u €5,00 korting per fiets. Voor meer prijzen en beschikbaarheid kunt u bij de receptie terecht.
    Voor informatie over verschillende fietsroutes en knooppuntenkaarten kunt u terecht bij de receptie.

  • Fitness

    De fitness bevindt zich op de derde etage van het hotel. Deze is dagelijks geopend van 09:00 tot 20:00 uur en kunt u betreden met uw kamerpas. Bekijk hier onze fitness.

  • Föhn

    Een föhn/haardroger kunt u vinden in de garderobekast van uw kamer.

  • Frisdrankautomaat

    Nabij de kamerlift op de begane grond vindt u een frisdrankmachine. Deze werkt enkel met kleingeld. Het is mogelijk kleine bedragen op te nemen bij de receptie tussen 07:00-23:00 uur.

  • Gevonden/verloren voorwerpen

    Indien u iets gevonden/verloren heeft, kunt u terecht bij de receptie. De receptie bewaart gevonden voorwerpen tot een maximale periode van 3 maanden. Het hotel is niet aansprakelijk voor vermissing of diefstal van uw eigendommen.

  • Green Choice/Orange Choice

    Tijdens uw verblijf wordt uw hotekamer standaard dagelijks schoongemaakt. Wanneer u echter kiest voor 'Green Choice', draagt u direct bij aan een beter milieu. Elke keer dat een gast ervoor kiest om de kamerschoonmaak over te slaan, wordt er namelijk een boom geplant in Schotland. Bij 'Orange Choice' planten wij een halve boom. Dit maakt deel van van het Valk Exclusief brede programma Trees4Next.

  • Hotelbar

    Wij begroeten u graag in onze bar,Birdy’s Bar, links schuin tegenover de receptie. Geniet van gezelligheid, drankjes en heerlijke borrelhapjes tijdens onze ruime openingstijden. Wij kijken ernaar uit u te verwelkomen!

  • Huisdieren

    Huisdieren zijnniet toegestaan in het hotel, echter wel in onze lobby en hotelbar. Bij constatering van huisdieren op de kamer worden schoonmaakkosten à €75,- in rekening gebracht. Wij maken echter graag een uitzondering voor blindengeleidehonden en hulphonden, die zijn van harte welkom.

  • Internet

    Even uw e-mail checken of uw social media bijwerken? In het gehele hotel kunt ukosteloos gebruik maken van draadloos internet. Overal in het hotel kunt u een draadloze netwerkverbinding maken met netwerknaam
    'Hotel Sneek'. Dit kan met uw telefoon, tablet, laptop en andere mobiele apparaten. Er is geen toegangscode of wachtwoord vereist.

  • Kinderhoek

    In de lobby op de begane grond vindt u een kinderspeelhoek voor de kleintjes. Zij kunnen zich hier vermaken tijdens uw bezoek aan onze bar of ons restaurant. Wij vragen u graag toezicht te houden op uw kinderen.

  • Klachten

    Indien u een opmerking of klacht heeft, dan kunt u zich wenden tot de receptie. Wij zullen altijd proberen uw klacht direct op te lossen. U kunt uw opmerkingen of aanbevelingen ook richten aan sneek@valk.nl.

  • Kluisje

    Onze kamers zijn uitgerust met een kluisje. Wij raden u aan van deze kluis gebruik te maken. De gebruiksaanwijzing vindt u bij de kluis. Het hotel is niet aansprakelijk voor zoekgeraakte artikelen uit de hotelkamer.

  • Kopiëren

    Bij de receptie kunt u kopieën laten maken. Tevens kunnen wij uw persoonlijke documenten, zoals een boarding pass, voor u afdrukken.

  • Laadpaal elektrische auto's

    Tijdens uw verblijf in Hotel Sneek kunt u uw elektrische auto gemakkelijk laden aan onze laadpaal. Hiervoor dient u te beschikken over een laadpas.

  • Laadpaal elektrische fietsen

    In de fietsenstalling en rechts van de hoofdingang zijn oplaadpunten aanwezig voor elektrische fietsen.

  • Lunch à la carte

    Dagelijks serveren wij een à la carte lunch in ons restaurant en onze hotelbar. Onze keuken is vanaf 11:00 uur geopend. U kunt vanaf dit tijdstip een keuze maken uit onze gerechten op de menukaart.

  • Lunchbuffet

    Van maandag tot en met vrijdag bieden wij in het restaurant het lunchbuffet tussen 12:00 en 14:00 uur aan (met uitzonderingen op feestdagen en vakanties).

  • Lunchpakket

    Bij de receptie is het mogelijk een lunchpakket te bestellen tegen betaling. Hiervoor kunt u op een formulier uw voorkeuren doorgeven bij de receptie.

  • Minibar

    De minibar in uw kamer is niet gevuld. Via de receptie kunt u een minibarpakket kopen. Hier kunt u het pakket ook inzien.

  • Nachtportier

    Vanaf 23.30 tot 07.00 uur is de nachtportier aanwezig. In geval van calamiteiten, kunt u de nachtportier te allen tijde bereiken. Hiervoor belt u ‘9’.

  • Niet storen

    Op uw kamer vindt u de “niet storen” deurhanger. Indien u niet gestoord wenst te worden, hangt u deze aan de buitenzijde van de deur. De collega’s van de afdeling Huishouding zullen dan een tas met nieuwe handdoeken aan uw deur hangen.

  • Ontbijt

    Het ontbijtbuffet bevindt zich in het restaurant.
    Maandag t/m vrijdag 06.30 – 10.30 uur
    Zaterdag en zondag 07.30 – 11.00 uur

    Het is ook mogelijk ontbijt op bed te bestellen, hiervoor worden roomservice kosten in rekening gebracht. U kunt dit de avond van tevoren doorgeven aan onze receptie.

  • Openbaar vervoer

    Bij de receptie kunt u informatie verkrijgen over het openbaar vervoer in de omgeving of bekijk deze website.

  • Paraplu

    Onze receptiemedewerkers lenen u graag een paraplu tijdens slechte weersomstandigheden of -voorspellingen.

  • Parkeren

    Rondom het hotel vindt u voldoende parkeergelegenheid waar u als hotelgast kosteloos gebruik van kunt maken. Voor meer informatie, bekijk deze website.

  • Post

    Indien u post heeft die u wilt versturen, kunt u deze afgeven bij de receptie. Wij bieden ook de service om uw post te laten frankeren; houd er rekening mee dat hier kosten aan verbonden zijn. Als uw post al voorzien is van een postzegel, kunt u deze eenvoudig afgeven bij de receptie.

  • Receptie

    Bij de receptie staan wij 24 uur per dag voor u klaar.
    Tijdens de nacht is de receptie bemand door een nachtreceptionist. Van 00.00 uur zal de hoofdingang gesloten zijn, u kunt gebruik maken van de intercom naast de ingang.

  • Restaurant

    Het restaurant op de begane grond is geopend op maandag tot en met vrijdag van 06.30 tot 23.00 uur, op zaterdag en zondag van 07.30 tot 23.00 uur. In het restaurant kunt u gedurende de dag gebruik maken van het ontbijt, de lunch en het diner. Wij adviseren u om een tafel te reserveren via de receptie om teleurstellingen te voorkomen.

  • Restaurant ID

    Met uw persoonlijke Restaurant ID kunt u elke maand profiteren van afwisselende gerechten in de deelnemende hotels. In het hoteldashboard van uw Valk Account kunt u, uw persoonlijke Restaurant ID vinden.

  • Roken

    Van der Valk Hotel Sneek is een rookvrij hotel. Op de kamers en in de openbare ruimtes is het niet toegestaan om te roken. Het gebruik van super-smokers of e-sigaretten is tevens niet toegestaan. Alleen buiten het hotel is roken toegestaan. Als u rookt op het balkon dient u de balkondeur te sluiten.

  • Roken geconstateerd

    Indien geconstateerd wordt dat er gerookt is in de kamer, wordt er €175,- aan schoonmaakkosten in rekening gebracht. Deze dient u direct bij de receptie te voldoen. Het is ten strengste verboden om de brandmelder of onderdelen daarvan uit te schakelen of de werking ervan te beïnvloeden. Bij constatering hiervan wordt u direct uit het hotel verwijderd zonder teruggave van enige betaalde kosten.

  • Rolstoel

    Er is een rolstoel in het hotel aanwezig. Vraag voor beschikbaarheid onze receptie.

  • Roomservice

    Roomservice is mogelijk van 11:00 uur tot 22:00 uur. Voor het bestellen van roomservice of informatie over afhalen, kunt u contact opnemen met de receptie door 9 te bellen vanaf de telefoon in uw hotelkamer. Hiervoor worden roomservice kosten in rekening gebracht.

  • Schoenen poetsen

    Op de eerste verdieping in de gang, bij kamer 233, bevindt zich een schoenpoetsmachine.

  • Strijkijzer en strijkplank

    Indien u een strijkijzer en strijkplank wenst te gebruiken, dan kunt u deze aanvragen bij de receptie via het nummer 9. Deze zal naar uw kamer gebracht worden.

  • Taxi/shuttleservice

    Indien u gebruik wenst te maken van een taxi, kunt u dit gemakkelijk reserveren via de receptie. Indien u vervoer nodig heeft voor lange afstandreizen, zoals bijvoorbeeld naar Schiphol Airport, kunt u vragen naar de mogelijkheden bij de receptie.

  • Terras

    Hotel Sneek biedt een mooi en ruim gelegen terras aan de waterzijde van het hotel. Het terras is geopend in de zomerperiode van 09:00- 01:00uur.

  • Toeristische informatie

    U kunt uw verblijf bij Van der Valk Hotel Sneek perfect combineren met een bezoek aan de Friese stad Sneek. Vraagt u bij de receptie naar een stadsplattegrond van Sneek of meer informatie over de omgeving. Ook kunt u deze website bezoeken.

  • Toiletartikelen

    Tandenborstel of scheermesje vergeten? Deze zijn gratis verkrijgbaar bij de receptie.

  • Uitchecken

    Wij vragen u vriendelijk om voor 12.00 uur uit te checken. Indien u langer op uw kamer wilt verblijven dan is dit op basis van beschikbaarheid en tegen betaling van een verlengingstoeslag. Voor de suites en familie kamers gelden andere tarieven en voorwaarden. Informeer bij de receptie naar de mogelijkheden.
    Als Valk Loyal gast kunt u op zondag gebruik maken van een gratis Lazy Sunday. Dit is op basis van beschikbaarheid.

  • Veiligheid

    Ter vergroting van de veiligheid van onze gasten en medewerkers is Van der Valk Hotel Sneek voorzien van een brandmeldinstallatie. Om een goed functioneren van deze installatie te waarborgen, loze meldingen en onnodig uitrukken van de brandweer te voorkomen, is het van groot belang dat u rekening houdt met het volgende:
    - Het is in het gebouw niet toegestaan om te roken.
    Indien dit geconstateerd wordt zult u worden
    beboet met €175,00.
    - Het is niet toegestaan om kaarsen en / of wierook
    aan te steken op uw kamer.
    - Het is niet toegestaan om open vuur te creëren of
    vuurwerk af te steken.
    - Het is niet toegestaan om rookmachines of
    vergelijkbare apparaten te gebruiken.
    - Het is ten strengste verboden om de installatie of
    onderdelen daarvan uit te schakelen of de werking
    ervan te beïnvloeden. Bij constatering hiervan
    wordt u direct uit het hotel verwijderd zonder
    teruggave van enige betaalde kosten / borg.

  • Verwarming kamer

    Op kamers met een kaarthouder dient de pas ingevoerd te worden om de gewenste instellingen te behouden. Na verwijdering van de pas zal de verwarming worden teruggezet naar de basisinstellingen. Op kamers met een touchscreen paneel kunt u de gewenste temperatuur instellen, deze blijft behouden.

  • Vitrine verkoop

    Bij de receptie vindt u een ruim ingerichte vitrine met artikelen voor de verkoop. Voor meer informatie hierover kunt u terecht bij onze receptiemedewerkers.

  • Wasserij/stomerij

    Bij de receptie kunt u een laundry bag ophalen voor uw wasgoed dat gewassen en/of gestreken dient te worden. Wij verzoeken u het wasgoed in de laundry bag bij de receptie af te leveren. Voor het wassen, stomen en/of strijken van uw wasgoed wordt een toeslag gevraagd van €15,-. Het wasgoed is ongeveer binnen 1 werkdag weer terug (afhankelijk van de drukte).

  • Wekservice

    Op ieder moment van de dag is het mogelijk gebruik te maken van de wekservice. Neem contact op met de receptie om dit te bespreken.

  • Wellness

    Toe aan even helemaal niks? Kom dan tot rust onze wellness. Onbeperkt toegang voor onze hotelgasten.

  • Zalen

    Hotel Sneek is de perfecte locatie voor zakelijke bijeenkomsten, zoals vergaderingen, meerdaagse conferenties, seminars, het geven van trainingen of het organiseren van beurzen. De 7 smaakvolle zalen, met een capaciteit tot maximaal 500 gasten, worden gekenmerkt door het vele daglicht en de ruime opzet. Voor meer informatie of brochures kunt u terecht bij de receptie of via sales@sneek.valk.com.

  • Ziekenhuis

    St. Antonius Ziekenhuis Sneek is ongeveer 10 minuten van het hotel. Neemt u contact op met de receptie voor assistentie.