Direct naar de contentDirect naar de footer
Kamermap
  • AANSPRAKELIJKHEID

    Het hotel kan niet aansprakelijk gesteld worden voor zoekgeraakte artikelen uit de hotelkamer, vergaderzaal of openbare ruimtes (hieronder vallen ook de garderobe en de kluisjes).

  • ADAPTERS

    Op uw kamer bevindt zich een elektriciteitsvoorziening van 220V. Heeft u een wereldstekker nodig? Deze zijn te koop à €9,95 bij de receptie.

  • AED

    De AED bevindt zich bij de receptie.

  • ALLERGIEËN/ DIEETWENSEN

    Indien u een allergie of speciale dieetwensen heeft, horen wij dat graag. U kunt hiervoor contact opnemen met ons restaurantpersoneel. Zij komen u daarin graag tegemoet.

  • ARTS

    Indien u bezoek wenst te ontvangen, dient deze zich te melden bij de receptie ter registratie in verband met de brandveiligheid. Voor alle kamers en suites is een maximum aantal gasten toegestaan.

  • BABY BED

    Het is mogelijk om een baby bed voor op uw kamer te reserveren. Voor het meenemen van een kind (0-3 jaar) vragen wij een toeslag. Het plaatsen van een baby bed op uw kamer is bij deze toeslag inbegrepen.

  • BADJASSEN

    Wilt u meer luxe tijdens uw verblijf? Dan kunt u bij ons heerlijke zachte badjas huren. Voor meer informatie, kunt u contact opnemen met onze receptie.

  • BAGAGERUIMTE

    Indien u wenst uw bagage achter te laten is hiervoor een ruimte beschikbaar bij de receptie (24 uur per dag). Het hotel is niet aansprakelijk voor schade aan uw eigendommen of zoekgeraakte artikelen.

  • BANQUET FACILITEITEN

    Hotel Sneek is de perfecte locatie voor zakelijke bijeenkomsten, zoals vergaderingen, meerdaagse conferenties, seminars, het geven van trainingen of het organiseren van beurzen. De 9 smaakvolle zalen, met een capaciteit tot maximaal 500 gasten, worden gekenmerkt door het vele daglicht en de ruime opzet. Voor meer informatie of brochures kunt u terecht bij de receptie of via sales@sneek.valk.com.

  • BED, KUSSENS EN BEDLINNEN VAN DER VALK

    Het bed, de kussens en het bedlinnen op uw kamer zijn verkrijgbaar via www.valkathome.nl. Het Valk hoofdkussen (60 x 90) kunt u op basis van beschikbaarheid bij de receptie kopen.

  • BEDLINNEN/ HANDDOEKEN

    Wanneer u extra bedlinnen, dekens, kussens of handdoeken wenst, kunt u hiervoor terecht bij de receptie. De handdoeken worden vervangen als deze op de grond van de badkamer liggen. Wanneer u deze over de badrand of aan het haakje plaatst, gaan wij er van uit dat u ze opnieuw wenst te gebruiken. Verblijft u een langere periode in ons hotel, dan zullen wij elke drie dagen uw bedlinnen verschonen.

  • BELLEN

    Indien u wilt bellen naar een andere kamer, kunt u naar de receptie bellen (toets ‘9’). Wij verbinden u dan door met de gewenste kamer.
    Wilt u bellen naar een buitenlijn, toets dan eerst een ‘0’. Hierna kunt u het gewenste telefoonnummer intoetsen.

  • BEZIENSWAARDIGHEDEN

    Bij de receptie is diverse informatie beschikbaar voor activiteiten en bezienswaardigheden in de omgeving. Daarnaast informeren onze receptiemedewerkers u graag over alles wat de omgeving te bieden heeft.

  • BIRDY'S BAR

    Onze sfeervolle hotelbar is iedere dag geopend tot ca. 01.00 uur. Uiteraard kunt u hier ook een drankje bestellen om mee te nemen naar de kamer.

  • BRAND

    In geval van brand:
    - Blijf kalm en meld de brand direct bij de receptie (toets 9);
    - Blijf laag bij de grond bij eventuele sterke rookontwikkeling;
    - Maak geen gebruik van de LIFT;
    - Verlaat het gebouw via de instructies en volg de vluchtroute, welke u
    vindt op de binnenkant van de kamerdeur;

    - Alle nooduitgangen zijn aangegeven en voorzien van noodverlichting;

    - Volg de instructies van de politie, brandweer en het hotelpersoneel.

  • BRUNCH

    Iedere zondag presenteren wij een uitgebreide zondagsbrunch. Vanaf 12.00 uur ontvangen wij u met een glaasje bubbels. Ons buffet is geopend tot 14.30 uur (met uitzonderingen op feestdagen). Reserveren is mogelijk via de receptie, 0515 -48 18 18, sneek@valk.nl, www.hotelsneek.nl.

  • CHECK-OUT

    De uitchecktijd is standaard tot 12:00 uur. Mocht u interesse hebben in een late uitcheck informeert u dan gerust bij onze receptiemedewerkers naar de mogelijkheden. Als Valk Loyal gast kunt u op zondag gebruik maken van een gratis Lazy Sunday. Dit is op basis van beschikbaarheid.

  • DO NOT DISTURB/NIET STOREN

    Hang het kaartje “do not disturb” aan uw deur indien u niet gestoord wenst te worden.

  • DOKTERSWACHT

    De dokterswacht bevindt zich bij het Antonius Ziekenhuis te Sneek.
    Dokterswacht Friesland werkt alleen op afspraak. De receptie helpt en informeert u graag aan de balie. (Dokterswacht 0900-112 7 112).

  • EERSTE HULP

    Indien eerste hulp verleend moet worden, neem dan direct contact op met de receptie. Hiervoor belt u ‘9’.

  • EXTRA BED

    Het plaatsen van een extra bed is tegen een vergoeding mogelijk op basis van beschikbaarheid en het kamertype.

  • FIETSENSTALLING

    Hotel Sneek beschikt over een overdekte en afgesloten fietsenstalling. Deze bevindt zich aan het einde van het parkeerterrein. Deze kan geopend worden met de kamersleutel.

  • FIETSROUTES

    Voor informatie over verschillende fietsroutes en knooppuntenkaarten kunt u terecht bij de receptie.

  • FIETSVERHUUR

    Het huren van fietsen is mogelijk. Via een onlinereservering ontvangt u €5,00 korting per fiets. Voor meer prijzen en beschikbaarheid kunt u bij de receptie terecht. www.hotelsneek.nl/faciliteiten/fietsverhuur

  • FITNESS

    De fitness bevindt zich op de derde etage van het hotel. Deze is dagelijks geopend van 09:00 tot 20:00 uur en kunt u betreden met uw kamerpas.

  • GEVONDEN / VERLOREN VOORWERPEN

    Indien u iets gevonden/verloren heeft, kunt u terecht bij de receptie. De receptie bewaart gevonden voorwerpen tot een maximale periode van 3 maanden. Het hotel is niet aansprakelijk voor vermissing of diefstal van uw eigendommen.

  • HAARDROGER

    In de garderobe kast in uw kamer treft u de haardroger aan.

  • HUISDIEREN

    Op onze comfortkamers, suites en in ons restaurant zijn huisdieren niet toegestaan. Huisdieren zijn enkel toegestaan in onze Lobby en Brasserie.

  • HUISHOUDING

    Voor vragen of speciale verzoeken ten aanzien van de schoonmaak en/ of extra toiletartikelen raadpleegt u de receptie.

  • HULPMIDDELEN

    Een tandenborstel en/of scheer set kunt u bij de receptie verkrijgen. Tevens kunnen wij ook een douchestoel of antislipmat plaatsen in de badkamer. Hiervoor kunt u contact opnemen met de receptie.

  • KINDERHOEK

    In de lobby op de begane grond vindt u een kinderspeelhoek voor de kleintjes. Zij kunnen zich hier vermaken tijdens uw bezoek aan onze bar of ons restaurant. Wij vragen u graag toezicht te houden op uw kinderen.

  • KLUISJE

    Onze kamers zijn uitgerust met een kluisje. Wij raden u aan van deze kluis gebruik te maken. De gebruiksaanwijzing vindt u bij de kluis. Het hotel is niet aansprakelijk voor zoekgeraakte artikelen uit de hotelkamer.

  • KOPIEREN

    Bij de receptie kunt u kopieën laten maken. Tevens kunnen wij uw persoonlijke documenten, zoals een boarding pass, voor u afdrukken.

  • LAADPAAL ELEKTRISCHE AUTO’S

    Tijdens uw verblijf in Hotel Sneek kunt u uw elektrische auto gemakkelijk laden aan onze laadpaal. Hiervoor dient u te beschikken over een laad pas.

  • LAADPAAL ELEKTRISCHE FIETSEN

    In de fietsenstalling en rechts van de hoofdingang zijn oplaadpunten aanwezig voor elektrische fietsen.

  • LOUNGE

    Onze lounge is iedere dag geopend. De ideale omgeving voor een rustig gesprek, een aperitief of een kopje koffie. Via de knop op de tafel kunt u de bediening bereiken.

  • LUNCH À LA CARTE

    Dagelijks serveren wij een lunch à la carte in ons restaurant en onze hotelbar. Onze keuken is vanaf 11:00 uur geopend. U kunt vanaf dit tijdstip een keuze maken uit onze gerechten op de menukaart.

  • LUNCHBUFFET

    Van maandag tot en met vrijdag bieden wij in het restaurant het lunchbuffet tussen 12:00 en 14:00 uur aan (met uitzonderingen op feestdagen).

  • LUNCHPAKKET

    Bij de receptie is het mogelijk een lunchpakket te bestellen tegen betaling. Hiervoor kunt u op een formulier uw voorkeuren doorgeven.

  • MINIBAR

    De minibar in uw kamer is niet standaard gevuld. Via de receptie kunt u een minibarpakket kopen. Hier kunt u het pakket ook inzien.

  • NACHTPORTIER

    Vanaf 23.30 tot 07.00 uur is de nachtportier aanwezig. In geval van calamiteiten kunt u de nachtportier te allen tijde bereiken. Hiervoor belt u ‘9’.

  • NIET-ROKEN KAMERS

    Op alle kamers en suites is roken niet toegestaan. In het geval dat er wordt geconstateerd dat er is gerookt op de kamer, wordt er een boete van 175 euro in rekening gebracht.

  • ONTBIJT

    Het ontbijtbuffet wordt van maandag tot en met vrijdag geserveerd tussen 06:30 en 10:30 uur. Op zaterdag en zondag wordt het ontbijtbuffet tussen 07:30 tot 11:00 uur geserveerd. Op feestdagen kunnen onze ontbijttijden afwijken.
    Het is tevens mogelijk om het ontbijt op uw kamer te serveren. Voor onze roomservice wordt een toeslag gevraagd per bestelling.

  • OPENINGSTIJDEN HOOFDINGANG

    Hotel Sneek is 24/7 geopend voor u als gast. Vanaf 00:00 uur sluit de hoofdingang. Via de intercom links van de draaideur kunt u de nachtportier bereiken. U kunt zich melden met uw naam en kamernummer, waarna de nachtportier u toegang zal geven.

  • PARAPLU

    Onze receptiemedewerkers lenen u graag een paraplu tijdens slechte weersomstandigheden of -voorspellingen.

  • PARKEREN

    Parkeren is gedurende uw verblijf gratis.

  • PET FLESJES

    Nabij de kamerlift op de begane grond vindt u een frisdrankmachine. Deze werkt enkel met kleingeld. Het is mogelijk kleine bedragen op te nemen bij de receptie tussen 7:00-23:00 uur.

  • POST

    Gefrankeerde poststukken kunt u afgeven bij de receptie. Het hotel draagt zorg voor de verzending. Voor u bestemde post kunt u afhalen bij de receptie.

  • RECEPTIE

    De receptiebalie is 24 uur per dag bereikbaar. In de nacht is de balie bemand door onze nachtportier.

  • RESERVERINGEN

    Neem contact op met de receptie voor het maken van een reservering. Dit kan zowel voor kamer- als restaurantreserveringen.

  • RESTAURANT

    Het restaurant bevindt zich op de begane grond van ons hotel. Dagelijks kunt u hier terecht voor lunch en diner. Wij raden u aan vooraf een reservering te maken. De keuken is geopend tot 22:00 uur.

  • RESTAURANT ID

    Met uw persoonlijke Restaurant ID kunt u elke maand profiteren van afwisselende gerechten in de deelnemende hotels. In het hoteldashboard van uw Valk Account kunt u, uw persoonlijke Restaurant ID vinden.

  • ROLSTOEL

    Er is een rolstoel in het hotel aanwezig. Vraag voor beschikbaarheid onze receptie.

  • ROOMSERVICE

    Roomservice is mogelijk van 11:00 uur tot 22:00 uur. Om te bestellen kunt u contact opnemen met de receptie. Voor de roomservice wordt een toeslag gevraagd.

  • SCHOENEN POETSEN

    Op de eerste verdieping in de gang, bij kamer 233, bevindt zich een schoenpoetsmachine.

  • TAXI/SHUTTLESERVICE

    Indien u gebruik wenst te maken van een taxi, kunt u dit gemakkelijk reserveren via de receptie. Indien u vervoer nodig heeft voor lange afstandreizen, zoals bijvoorbeeld naar Schiphol Airport, kunt u vragen naar de mogelijkheden bij de receptie

  • TELEVISIE

    Alle onze kamers zijn voorzien van een televisie met een afstandsbediening. Heeft u vragen of doet er zich een storing voor, dan kunt u terecht bij de receptie.

  • TERRAS

    Hotel Sneek biedt een mooi en ruim gelegen terras aan de waterzijde van het hotel. Het terras is geopend in de zomerperiode van 09:00- 01:00uur.

  • VERWARMING KAMER

    Op kamers met een kaarthouder dient de pas ingevoerd te worden om de gewenste instellingen te behouden. Na verwijdering van de pas zal de verwarming worden teruggezet naar de basisinstellingen. Op kamers met een touchscreen paneel kunt u de gewenste temperatuur instellen, deze blijft behouden.

  • VITRINE VERKOOP

    Bij de receptie vindt u een ruim ingerichte vitrine met artikelen voor de verkoop. Voor meer informatie hierover kunt u terecht bij onze receptiemedewerkers.

  • WASSEN, STOMEN, STRIJKEN

    Bij de receptie kunt u een laundry bag ophalen voor uw wasgoed dat gewassen en/of gestreken dient te worden. Wij verzoeken u het wasgoed in de laundry bag bij de receptie af te leveren. Voor het wassen, stomen en/of strijken van uw wasgoed wordt een toeslag gevraagd van €15,-. Het wasgoed is ongeveer binnen 1 werkdag weer terug (afhankelijk van de drukte).

  • WEKSERVICE

    Op ieder moment van de dag is het mogelijk gebruik te maken van de wekservice. Neem contact op met de receptie om dit te bespreken.

  • WI-FI

    Om verbinding te maken selecteert u het netwerk ‘Hotel Sneek’. Dit is een open netwerk en heeft u geen wachtwoord voor nodig.

  • ZIEKENHUIS

    St. Antonius Ziekenhuis Sneek. Neemt u contact op met de receptie voor assistentie.